12 Kasım 2010 Cuma

Marmelatli biskuvi

Biskuvi hamuru cikolatali yildiz kurabiyeler ile ayni sekilde hazirlanir, merdane ile acilan hamurlar cay bardagi yardimiyla kesilir, tepsiye dizilen daireler sayilarak yarisi sekildeki gibi delinir. Ben krema siringasinin ucuyla deldim siz de deneyebilirsiniz. Daha sonra pisen kurabiyeler sogumaya birakilir , delikli parcalarin uzerine pudra sekeri serpilir, duz olan daireye marmelat(cilek, visne...) surulur ve delikli olan daire uzerine kapatilir ve afiyetleee yenir:)

3 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Elmashan,çok kötüüüsün:)
Canım istedi vallahi.
Kahvemi alıp geliyorum..

Elmashan dedi ki...

:)) sen gel ben sana bildigim tum kurabiye cesitlerinide yaparimm kahve cesitlerinide guzel insan:)

İnci Yemek dedi ki...

Merhaba sayfanızı dolaştım muhteşem kurabiyeler ve pastalar hazırlamışsınız ellerinize emeklerinize sağlık:)çok beğendim.
görüşmek üzere.sevgiler...

Yorum Gönder